Webshop
- klik op het merk dat u wilt bekijken.
Dermalogica streeft altijd naar een gezonde en mooie huid voor iedereen. Dermalogica verleidt niet door mooie verpakkingen, maar besteed z'n tijd liever aan het uitdenken van nieuwe, effectieve formules die leiden tot huidverbetering. Het Dermalogica verhaal begint in 1986, maar de grote verandering in de industrie begon in Los Angeles, rond 1983. Jane Wurwand, een skin therapist (schoonheidsspecialiste), opgeleid in Engeland en totaal onbekend met de Amerikaanse wereld van "beauty therapists", kwam tot de ontdekking dat vervolgopleidingen voor gezicht- en lichaamsbehandelingen niet bestonden in Amerika. Haar eigen opleiding was intensief en heel volledig geweest maar ze merkte dat Amerikaanse schoonheidsspecialisten veel minder goede scholing kregen en ook door consumenten niet werden gerespecteerd. Jane Wurwand wilde daar wat aan doen. Ze begon een opleidingsschool in Californië onder de naam The International Dermal Institute (IDI). Haar school was voor gediplomeerde schoonheidsspecialisten die hun kennis wilden vergroten en zo beter konden concurreren met andere skin therapists. Vandaag de dag wordt het IDI gezien als de top voor postgraduate opleidingen op het gebied van gezicht- en lichaamsbehandelingen. Het IDI heeft wereldwijd meer dan 40 vestigingen. Wanneer producten van Dermalogica in aanraking komen met de huid, gebeurt er iets bijzonders. Een gezonde, mooie huid, krijgt dan een andere betekenis. Dermalogica is niet voor niets wereldwijd de eerste keus van professionele schoonheidsspecialisten en consumenten. Waarom? Omdat Dermalogica zich al ruim 25 jaar met hart en ziel wijdt aan educatie, onderzoek en professioneel advies.
Het PANDHY’S™ verhaal begon met de productie van suikerpasta’s. Suikerontharing is een eeuwenoude methode, die teruggaat tot in de tijd van Cleopatra. Niet enkel is dit een effectieve oplossing voor ontharingen uit te voeren, maar ook een zachter alternatief voor de huid in tegenstelling tot andere methodes. Vandaar zijn suikerpasta’s ook gekend als “Cleopatra’s vloeiend goud”. Onze suikerpasta’s zijn een up-to-date versie van Cleopatra’s suikerbrouwsels. Niet enkel het product zelf, maar ook de methodes en toepassingen zijn verfijnd.
Het Italiaanse cosmeticamerk EVAGARDEN schept harmonie in hun make-uplijn door topkwaliteit, diversiteit en trends te combineren. Ben je op zoek naar een nieuw make-upmerk voor in jouw zaak? Werk je als visagiste en wil je graag exclusieve producten gebruiken en aanbieden? Dan zijn de make-upproducten van EVAGARDEN een absolute meerwaarde voor jouw business! Het bedrijf EVAGARDEN legde een indrukwekkend parcours af. In 1979 gingen ze aan de slag met essentiële oliën om hoogwaardige verzorgingsproducten te maken. Door hun passie voor make-up ontwikkelden ze niet lang daarna de eerste EVAGARDEN make-upproducten. Stilaan maar zeker groeide het merk uit tot een groot succes in Italië en vandaag is de make-upcollectie in meer dan dertig landen verkrijgbaar. EVAGARDEN is zoveel meer dan een make-uplijn, ze onderscheiden zich door in alle producten verzorgende bestandsdelen te integreren. Het researchteam van EVAGARDEN gaat constant op zoek naar de beste materialen, de meest verzorgende en verjongende formules om de producten zo optimaal mogelijk te maken voor de huid. Bijna alle artikelen zijn parabeen- alsook parfumvrij zodat ook de meest gevoelige huidjes de make-up in alle comfort kunnen gebruiken. Het gebruik van deze producten is eens schoonheidsverzorging op zich want de actieve, hydraterende en liftende bestandsdelen zijn een pure weldaad voor de huid.
OVER MARC INBANE MARC INBANE is een toonaangevende speler in de wereld van tanningcosmetica en geliefd bij een groot publiek. Diverse invloedrijke modehuizen, hair & make-up artists, dermatologen en beroemdheden zijn fan van het eerste uur. MARC INBANE is inmiddels bekroond met verschillende awards én verkrijgbaar in meer dan veertig landen. MARC INBANE biedt een veilig, verantwoord en natuurlijk alternatief voor de schadelijke UV-straling van de zon en zonnebanken. Steeds meer mensen gunnen hun huid het allerbeste: de luxe producten van MARC INBANE.
REN clean skincare - CLEAN TO SKIN - CLEAN TO PLANET VAN TOEN TOT REN REN, geboren in 2000 in Oost-Londen, werd opgericht toen de zwangere vrouw van onze oprichter gevoeligheid begon te ervaren door haar dagelijkse schoonheidsproducten. Op zoek naar natuurlijke alternatieven leverde niets de resultaten op die ze wilde. REN is gemaakt om aan haar huidverzorgingsbehoeften te voldoen: zuiverheid, prestatie en plezier. ONZE MISSIE Pioniers op het gebied van schone en effectieve huidverzorging, aangedreven door bioactieve stoffen uit de natuur. Clean to Skin en Clean to Planet vormen de kern van alles wat we doen. Onze producten zijn gemaakt met de gevoelige huid in gedachten – feel-good formules met zichtbare resultaten – gemaakt met respect voor uw huid en onze planeet.